Porządek obrad
3.
Przyjęcie porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołów z sesji z 11 lutego i 18 marca 2025 r.
5.
Sprawozdanie z pracy Wójta Gminy w okresie między sesjami, w tym z wykonania uchwał.
6.
Udzielanie przez Wójta wyjaśnień na pytania dotyczące sprawozdania.
7.
Informacja Przewodniczącego z działalności Rady w okresie między sesjami.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu gminy na rok bieżący.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej 2025- 2038.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji w 2025 roku na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do Gminnej Ewidencji Zabytków – polegających na wymianie pokrycia dachowego - ul. Główna 23A i 23B w Maksymilianowie.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji w 2025 roku na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do Gminnej Ewidencji Zabytków- polegających na wymianie stolarki drzwiowej - ul. Główna 23C w Maksymilianowie.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji w 2025 roku na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do Gminnej Ewidencji Zabytków- polegających na wykonaniu prac remontowych (robót budowlanych) na ul. Karpackiej 45 w Niwach.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji w 2025 roku na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do Gminnej Ewidencji Zabytków- polegających na wymianie pokrycia dachowego na ul. Karpackiej 24 w Niwach.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad udzielania dotacji celowej w ramach Programu Priorytetowego „Ciepłe Mieszkanie” na terenie Gminy Osielsko.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały w sprawie zmiany statutu Zespołu ds. Oświaty w Osielsku – Uchwała Nr I/8/2025 z dnia 11 lutego 2025 r.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości oraz warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej.